leguanen vangen - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Janne Brouwers - WaarBenJij.nu leguanen vangen - Reisverslag uit Sint-Eustatius, Bonaire van Janne Brouwers - WaarBenJij.nu

leguanen vangen

Blijf op de hoogte en volg Janne

12 April 2015 | Bonaire, Sint-Eustatius

Hi,

Daar ben ik weer. Deze twee maanden staan bij mij in het teken van leguanen vangen zodat we bloed af kunnen nemen, ze kunnen merken, lengte en gewicht kunnen meten.
Dat betekende dus dat heel mijn week uit veldwerk bestond op een dagje tuin na.
Het probleem is alleen dat sommige leguanen iets te groot zijn of dat ik iets te kleine handen heb om ze goed vast te pakken. Dit resulteerde in het feit dat een leguaan flink grip op mijn arm en hand heeft weten te krijgen en ik dus weer paar krassen rijker ben. Maar gelukkig ook een leguaan gevonden die waarschijnlijk nog maar een paar maanden oud was. Het lijfje was zo groot als mijn hand.

Daarnaast zijn we deze week ook nog gezellig met z´n allen (op Monica na) naar Cool Corner geweest. Dit is een gezellig Chinese restaurant/bar waar we heerlijk hebben gegeten.
Daarnaast hebben we gisteren nog heerlijk een BBQ gehad bij het strand met Matthew en Freddy. Was een gezellig avondje en de eerste BBQ die met bevroren vlees gelukt is!

Voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje. De rest is op dit moment duiken dus het is even flink balen dat ik niet mee kan duiken. Maar even het huis voor je alleen is ook wel lekker.

See you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janne

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 4118

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 26 Juni 2015

Stage Statia

Landen bezocht: